Be Well

Πώς να υποστηρίξετε την λειτουργία των αρθρώσεων και ένα υγιές εύρος κίνησης

Όταν σκεφτόμαστε την στήριξη των αρθρώσεων, συνήθως σκεφτόμαστε τις κύριες κινητές αρθρώσεις, όπως ο ώμος, ο αγκώνας, το ισχίο, το γόνατο και αυτές που βρίσκονται στα χέρια και τα πόδια.

Το περιορισμένο εύρος κινήσεων που ενδεχομένως αντιμετωπίζουμε σε ορισμένες από αυτές, μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις καθημερινές δραστηριότητες.

*Εκτιμάται ότι το 24 τοις εκατό των ενηλίκων αντιμετωπίζουν προβλήματα με τις αρθρώσεις, όπως αρθρίτιδα, οστεοαρθρίτιδα, ποδάγρα, λύκος και διάφορα άλλα προβλήματα, που είναι είτε οξεία, είτε χρόνια.

Αν και η φαρμακευτική αγωγή είναι συχνά απαραίτητη, όπως και η φυσικοθεραπεία υπάρχουν και ορισμένες μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής, που μπορούν να βοηθήσουν στη διατήρηση ενός υγιούς εύρους κίνησης των αρθρώσεων.

Ξεκινώντας από τα βασικά

Μπορεί να το έχετε ακούσει εκατομμύρια φορές, αλλά η καθημερινή άσκηση είναι απαραίτητη για τη διατήρηση και τη βελτίωση της υγείας καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής. H άσκηση όπως και η κίνηση είναι ιδιαίτερα απαραίτητες για υγιείς αρθρώσεις.

Η διατήρηση δυνατών μυών που περιβάλλουν τις αρθρώσεις, βοηθά στη σταθεροποίησή τους και διατηρεί ένα φυσιολογικό εύρος κίνησης. Η κίνηση αυξάνει επίσης την κυκλοφορία του αίματος στους ιστούς των αρθρώσεων και αυξάνει την κίνηση του αρθρικού υγρού, το οποίο λιπαίνει τις αρθρώσεις.

Αν θέλετε να αυξήσετε ή να διατηρήσετε το εύρος της κίνησής σας, τότε η άσκηση είναι ένα πρώτο ουσιαστικό βήμα. Εάν αντιμετωπίζετε ήδη κάποια πάθηση στον ιστό των αρθρώσεων, τότε επιμείνετε σε ασκήσεις με χαμηλότερη ένταση, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή κωπηλασία.

Ένα άλλο βασικό στοιχείο για την υγεία των αρθρώσεων είναι η επίτευξη ή η διατήρηση ενός υγιούς βάρους. Η πίεση που δημιουργείται από το βάρος και ασκείται στις αρθρώσεις, όπως για παράδειγμα στο γόνατο, είναι μεταξύ τρεις με έξι φορές μεγαλύτερη από το πραγματικό σας βάρος. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε επιπλέον 10 κιλά που ζυγίζει το σώμα, τα γόνατα υποστηρίζουν 30-60 κιλά επιπλέον πίεση.

Μια μελέτη έδειξε ότι στις παχύσαρκες γυναίκες, για κάθε 11 κιλά απώλειας βάρους, ο κίνδυνος οστεοαρθρίτιδας του γόνατος μειώθηκε περισσότερο από 50 τοις εκατό. Η σπονδυλική στήλη εκτιμάται ότι φέρει τέσσερις φορές την πίεση φορτίου ανά κιλό σωματικού βάρους. Έτσι, για κάθε πέντε κιλά που χάνετε, ανακουφίζετε κατά 20 κιλά την πίεση από τη σπονδυλική σας στήλη.

Η κατανάλωση υγιεινών τροφών υποστηρίζει την υγεία των αρθρώσεων και ιδιαίτερα οι τροφές που είναι πλούσιες σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, όπως ψάρια, ξηροί καρποί και σπόροι.

Συμπληρώματα διατροφής για την υποστήριξη της υγείας των αρθρώσεων

Αν και υπάρχουν πολλές εξαιρετικές επιλογές για την υποστήριξη της υγείας των αρθρώσεων, οι πιο κατάλληλες είναι οι παρακάτω:

  • UC II ®. Η συμπλήρωση της διατροφής με το μοναδικό, κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας συστατικό UC II ®, μπορεί να αυξήσει τη συγκέντρωση των ευεργετικών πρωτεϊνών στο χόνδρο των αρθρώσεων και στο αρθρικό υγρό, το οποίο βοηθά στην απορρόφηση και λίπανση των αρθρώσεων και υποστηρίζει την κίνηση. Εξαλείφοντας την παραγωγή φλεγμονωδών κυτοκινών, το UC II ® μπορεί να μειώσει την ακαμψία των αρθρώσεων και τον πόνο.

  • Γλυκοζαμίνη. Η γλυκοζαμίνη είναι μια σημαντική ένωση που βρίσκεται στους χόνδρους. Η συμπλήρωση με γλυκοζαμίνη βοηθά στη διατήρηση και προστασία των υγιών δομών των αρθρώσεων και υποστηρίζει την κινητικότητα.

  • Χονδροϊτίνη. Όπως η γλυκοζαμίνη, η χονδροϊτίνη είναι μια ένωση που βρίσκεται φυσικά στο χόνδρο των αρθρώσεων. Η χονδροϊτίνη και η γλυκοζαμίνη λειτουργούν συνεργατικά για να προστατεύσουν τις δομές των αρθρώσεων από την υποβάθμιση της ποιότητας των ιστών.

  • Μεθυλοσουλφονυλομεθάνιο (MSM). Το MSM παρέχει αντιοξειδωτική υποστήριξη και βοηθά στη διατήρηση των φυσιολογικών φλεγμονωδών αποκρίσεων στις αρθρώσεις. Το MSM παίζει επίσης ρόλο στην παραγωγή κολλαγόνου και γλυκοζαμίνης και υποστηρίζει άλλα συστατικά που βρίσκονται συχνά σε συνθέσεις υποστήριξης αρθρώσεων.

Εάν έχετε υποστεί κάποιο τραυματισμό ή αντιμετωπίζετε περιστασιακά πόνους στις αρθρώσεις, δυσκαμψία ή δυσφορία, τότε ίσως χρειαστεί να ακολουθήσετε διαφορετική κατεύθυνση υποστήριξης των αρθρώσεων.

Στην πραγματικότητα, ίσως χρειάζεστε απλώς ένα συμπλήρωμα διατροφής που να τα περιλαμβάνει όλα. Το συμπλήρωμα διατροφής Anoson προσφέρει μια ολοκληρωμένη υποστήριξη στις αρθρώσεις και με τα τέσσερα παραπάνω επιστημονικά μελετημένα συστατικά δηλαδή, το UC II ®, τη χονδροιτίνη, τη γλυκοζαμίνη και το MSM.

Κινηθείτε ελεύθερα σήμερα και για τα επόμενα χρόνια, με μια ισορροπημένη διατροφή, ένα πρόγραμμα άσκησης και το κατάλληλο συμπλήρωμα διατροφής, ανάλογα με τις ατομικές σας ανάγκες.

*Εάν εξακολουθείτε να χρειάζεστε βοήθεια με το ποιες είναι οι κατάλληλες επιλογές συμπληρωμάτων διατροφής για εσάς, συμπληρώστε το τεστ υγείας, που είναι ειδικά σχεδιασμένο, ώστε να μπορείτε να ανακαλύψετε τα συμπληρώματα που χρειάζεστε.