-
Πότε θα ολοκληρωθεί η επιστροφή των χρημάτων μου;
H επιστροφή χρημάτων θα ολοκληρωθεί μετά την παραλαβή και την ολοκλήρωση της επιστροφής από την αποθήκη μας. Oι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή κατά την υποβολή της αρχικής παραγγελίας. Η επιστροφή χρημάτων με χρεωστική/πιστωτική κάρτα μπορεί να διαρκέσει έως και 2 εβδομάδες μέχρι να γίνει ορατή στο αντίγραφο κίνησης της κάρτας σας.
-
Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα που αγόρασα;
Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων που είναι σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα και κατάλληλα για να διατεθούν ξανά εντός 14 ημέρων από την ημέρα παράδοσής τους. Καθώς τα συμπληρώματα διατροφής είναι προς κατανάλωση δεν είναι εφικτές οι επιστροφές ανοιχτών συσκευασιών. Επίσης, δεν είναι εφικτή η επιστροφή δωρεάν προϊόντος. Όλες οι επιστροφές επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής.
-
Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;
Παρακαλούμε να ελέγχετε ότι η παραγγελία σας είναι σωστή πριν από την υποβολή, καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να πραγματοποιήσουμε αλλαγές στις παραγγελίες αφού καταχωρηθούν. Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας εξυπηρετήσει, ωστόσο αυτό δεν είναι πάντα εφικτό. Εάν χρειαστεί να αλλάξετε την παραγγελία σας, στείλτε μας το συντομότερο δυνατόν email στο orders@naturaldoctor.gr και εμείς θα σας απαντήσουμε εντός 24 ωρών, από Δευτέρα έως Παρασκευή.
-
Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα που αγόρασα από κάπου αλλού και όχι από την ιστοσελίδα της Natural Doctor;
Η επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντων που αγοράστηκαν από άλλο συνεργάτη και όχι απευθείας από το www.naturaldoctor.gr δεν είναι εφικτή. Eάν προμηθευτήκατε τα προϊόντα NATURAL DOCTOR από συνεργάτη φαρμακοποιό ή άλλο διαδικτυακό ιστότοπο ή σημείο πώλησης, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το κατάστημα στο οποίο πραγματοποιήσατε την αγορά.